lunes, 23 de enero de 2017

EMAKUME MARTXA

Emakume martxa, martxoaren 12an izango da. Eskoriatzan hasi eta Aretxabaletan amaituko da. Aresko emakumeen saskibaloi taldeak antolatu du. 11:00etan bertsolariak, dantzariak... izango dira eta 12:00ak aldera hasiko da martxa.

Otsailak 4 11:30ean txistorra eta sagardoa edateko aukera egongo da. Salmenta bat ere egongo da. Salmentan betaurrekoak eta kamisetak salduko dituzte. Jasotako diruaz bertsolariak, dantzariak, speaker-a, DJ-a omenaldia egingo zaienei plaka erosteko, lasterketako asegurua... hori dena ordaintzeko izango da.

Argazki hau goienatik atera dugu.

6 comentarios:

  1. (Joseba eta Joseba)Jende asko dago korrika egiten.

    ResponderEliminar
  2. (Maite) Nik ere parte hartu nuen martxan.

    ResponderEliminar
  3. (Alex)Argazki polita da.

    ResponderEliminar
  4. [Amets eta Andoni]
    Guk argazkia goitik aterako genuke.

    ResponderEliminar
  5. (Eneko naiz)Aupa korrika.Egun oso polita egin zuen:)

    ResponderEliminar
  6. (Eneko naiz)Egun oso polita.Nik egon nintzen ikusten

    ResponderEliminar